2010. június 3., csütörtök

NYX Concealer in jar


Korrektor?

A gyártó közepestől egészen a legjobb fedést garantálja. Természetes fedés, nem ül meg a ráncokban, valamint ásványi hatóanyagjainak köszönhetően hidratálja a bőrt.

Véleményem

Tegnap kaptam meg a terméket. Aranyos kis tégelyben van, ránézésre elég kicsinek tűnik, de tényleg elég csak keveset használni belőle. A Yellow árnyalatot rendeltem meg, mivel a sárgás szín semlegesíti a szem alatti kékes karikákat. Krémes, könnyen kezelhető állaga van. Teljesen nem tüntette el a karikákat, de az én szemem alatt olyan erősek, hogy ezen meg se lepődtem. :) Alapozó előtt használtam, sminkalapra, majd felvittem az alapozót, púdert és így alig látszottak a karikáim. Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, tervezem hogy kipróbálom a színeket is, csak hát netről rendelni elég kockázatos, képernyőn keresztül nem nagyon látszik melyik a szín ideális. Tényleg csak keveset kell használni belőle, különben megül a ráncokban. :/

Osztályozás

  • Termék: 4 out of 5
  • Csomagolás: 5 out of 5
  • Minőség: 4 out of 5
  • Total: 4 out of 5
  • Megvenném e újra? Igen
  • Ár: 2000,- ha úgy rendeled a magyar aukciós oldalakról, ha ebay-ről kijön kb. 1500-1600 körül, de az USA-ban lényegesen olcsóbb 3.95-5.50 dollár között szokott lenni

Hol tudod beszerezni:

online aukciós oldalak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése