2009. november 28., szombat

2.

Na szóval mint ahogy megígértem, folytatom az alapozóval kapcsolatos okoskodásomat.

-> Az alapozó alapja?
Nos, a smink csak a szép, ápolt bőrön mutat a legjobban. Tehát minden alapozás előtt érdemes a bőrtípusodnak megfelelő arctisztítóval és tonikkal megtisztítani arcodat. Utána várj pár percet hogy beszívódjanak, majd jöhet a hidratáló krém, aminek feladata hogy mattítja a bőrt és alapot ad az alapozónak. A hidratáló krém felvitele után is érdemes pár percet várni. Léteznek úgynevezett bőrtökéletesítők vagy sminkalapok. Ezeket akkor érdemes használni ha valamilyen buliba mész vagy fontos alkalomra ahol nem akarsz azon aggódni hogy foltos e már az alapozó vagy éppen csillog a bőröd. Az AVON MagiX elnevezésű bőrtökéletesítőjét sokan dicsérik. Eddig még csak a kis mintát próbáltam ki, de nekem nagyon bejön. Valóban kisebbnek tűnnek a pórusok és szép matt lesz a bőröm. (elvileg 12 óráig mattít, szerintem ez kicsit túlzás, de az biztos hogy sokáig nem fénylik a bőröm). Sokan számolnak be arról hogy selymesebb lesz a bőrük, nekem alapból puha, finom bőröm van (az orromat kivéve) szóval nagy változást én nem éreztem.

Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése