2009. november 26., csütörtök

Maybelline Affinitone

Hogy valami hasznosat (remélem az lesz) találjatok az oldalon, ezért most leírok pár dolgot az alapozókkal, illetve az alapozással kapcsolatban.

Jelenleg Maybelline Affinitone alapozót használok. Anno még 1299 Ft-ért vettem a Rossmannban, de most már 1799 Ft, de néha le van árazva szóval érdemes figyelni. Abszolút megvagyok vele elégedve. Minőségi termék elérhető áron. Szeretem az állagát, nem nehezedik az arcomra és szerintem nagyon jó a fedőképessége. (Egy bizonyíték hogy nem csak nekem van pozítiv véleményem: http://www.cotcot.hu/szepseg/cikk/4527 -> érdemes elolvasni a fórumokat valamint megnézni hogy azért mégis milyen termékekkel említik egy lapon). Továbba A- és E vitaminokat tartalmaz, védi és hidrátalja a bőrt. Ez viszont nem tudom mennyire igaz, nem tapasztaltam.

-> Hogyan válassz alapozót?
Ha nem vagy biztos a márkában, akkor kérd ki mások véleményét. Természetesen ez nem mindig mérvadó, hiszen mindenkinek más-más bőrszerkezete van! Én mindig arra törekszem, hogy ne dobjak ki sok pénzt feleslegesen. A legjobb dolog ha keresel egy közép árkategóriás terméket 1000-2500 Ft között. (Most le vannak árazva a Maxfactor termékek 2000-2500 Ft-ra a Rossmannban, velük szemezgetek egy ideje). Ha már úgy nagyjából körvonalazódott hogy mit szeretnél venni, akkor először határozd meg a bőrtípusod. Ha zsíros vagy kevert bőrtípusod van, akkor inkább válassz valami olajmentes alapozót. Ha száraz a bőröd, mindenképp valami hidratáló alapozót válassz. A normál bőrrrel rendelkezőknek meg oly mindegy. Most pedig már csak a tökéletes árnyalatot kell kiválasztani. Sokan a homlokukon tesztelik, ez a legjobb hely. Ha viszont nincs ínyedre hogy mások után az arcodra kend a tesztert, akkor a csuklódon is tesztelheted. (Téli időszakban ez kicsit macerás lehet kabátban)

Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése